• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Akut tips 10 000 kr

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Kan inte ta någon med UC heller, måste försöka förbättra chans för samlingslån i november.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Kassekonomi:

Du har helt rätt. Men för att göra en lång historia kort.

Jag har lån hos de flesta och klarar att betala av de i min långsiktiga 5-åriga plan och under den tiden kanske kan till och med få ett samlingslån.

Har däremot avbetalningsplaner hos en del på väldigt höga summor och kan klara de också (det återstår 2-5 månader på de flesta). De här 10 000 kr är för att lösa en skuld som gått till kfm.

Jag har inte lånat se september och är mycket stolt över det utan slitit som ett djur för att betala av tiotusentals kronor.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag har ingen att fråga i min omgivning tyvärr. Det kanske är helt kört men blir lite ledsen när jag kämpat så här hårt. Fick från skuldrådgivaren i sep/okt råd att släppa allt men ville prova att kämpa ett varv till och har gjort det men är nu så nära.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Ingen med andra bra tips för att klara detta sista. Min hjärna har i fem månader i princip dygnet runt tänkt ut olika vägar men nu är det slut i alla led.
 

Sillen91

Aktiv medlem
Poäng: 2
Blev medlem
11 Mars 2013
Meddelanden
20
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
skapa ett inlogg här så skriver du till mej, så ska jag se om jag kan hjälpa dej
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp